sjuk

hejsan alla friska människor! själv är jag sjuk idag buhu :( så nu på morgonen har jag kollat på......



hannah montana the movie! väldigt bra faktiskt, jag tkr att alla som inte har sett den ska se den för den var bra! jaja i filmen fick man sig en liten ögonsten som heter lucas till och ser ut som så här:


killen i mitten. söt va?! och jag undrar om inte miley och lucas hade en liten romans under själva inspelningen,look.....


hmmmmmmmmmmmmmmmmm... och kanske efter inspelningen också...?


vad tror ni?



Kommentarer
Postat av: jennie

du missa haselpackspotatisen! ;p

2010-02-09 @ 16:58:57
Postat av: elin ohlson

filmen e faktist bra :) <3

2010-02-09 @ 19:14:00
URL: http://elinohlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback