solkysst

hellu again, spelade match förut i div.2, det gick sääämst. hade ont under fötterna också :( ajajaj! och nu är jag typ bajs hungrig så jag hoppas att maten är klar snart ;) sen ska jag bara slappa hemma och kanske kolla lite på melodifestivalen om det är ngra bra med :)


och jag komme inte kunna blogga så mycket i veckan som kommer för jag har as mkt i skolan :S spanska prov,so läxa,ma läxa, sv läxa och engelska prov. GREAT :( sen är det nattlandbandyn på fredag som jag måste fixa till också..... jag kommer vara helt SLUT nästa helg!


och om ni har frågor om rubriken, jag solade ju hos cassa igår och jag känner mig faktiskt lite solkysst haha ;)


okej man ser typ inget från webbisen men i verkligheten så är jag röd haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback