svar på tal, elr..?

jag vet inte vad jag ska kalla det när jag svarar på en kompis inlägg om en anna person?ngt förslag?




min vän line nielsen som ni kanske vet vem det är skriver skit om våran lärare på sin blogg och nu tänkte jag försvara henne(alltså läraren!!). line skriver på sin blogg att hon är ful,stinker, att hon inte kan ngt,att hon är dum i huvet osv. hon har lite fel. bara för att inte du line tkr att matte är kul har du faktiskt inte rätt att kränka henne såhär. varför skulle hon vara matte lärare om hon inte kunde ngt? varför skulle hon anställas lix? och nej hon lär inte ut FEL. då skulle ju alla få ig på proven...? och är hon dum i huvet för att hon bryr sig om dig och vill dig bara väl?  hon vill ju bara att du ska fatta vad du håller på med så att du kan få bra betyg i matte och få en bra utbildning när du blir äldre. och visst förut tyckte inte jag att matte var kul men om man lägger ner lite tid på det så kmr du fatta vad du håller på med,få bra betyg och resultat på proven och du kommer tillslut att tycka att det kan finnas tråkigare ämnen!

du skriver också att du inte vet vad hennes jävla problem är.och det kan jag lätt svara på men kanske lite taskigt att skriva i bloggen..? om du undrar så får du fråga mig :) men asså hon försöker ju bara att hjälpa dig!!! om du sitter och lyssnar på musik och håller på med mobilen o smsar stup i ett under lektionerna så är det väl klart att hon tror att du inte fattar eftersom att du inte jobbar. visst hon kanske inte är världens allra bästa läraremen  hon är faktiskt bra annars skulle hon inte jobba på skolan elr hur? när jag gick i 7an så tyckte jag exakt som du men man måste ge det ett försök. jag bad om hjälp på det jag undrade,kunde jg det tillslut så sa jag det och hon kunde gå. hon visste att jag hade svårt med matten så därför stannade hon kanske lite och kollade om jag faktiskt kunde elr om jag gjorde helt fel. jag bad också om hjälp hemma över läxor ochså. och när jag inte kunde så började jag gråta och tänkte att jag var sämst i hela världen på matte!! men jag försökte ändå. och tillslut fattade jag och blev glad :) jag säger verkligen inte att jag är bäst på matte nu men jag har defenitift blivit bättre sen 7an då jag hade väldigt dåligt resultat på prov oså. nu är mitt mål att nå vg i matte till sommaren. men det kmr blir svårt.jag måste vilja! och det måste du också line.


lycka till och jag tkr du ska ta bort inlägget för du har fel :)



Kommentarer
Postat av: isabelle eriksson

jag tycket jag var sämst i matte, men nu är jag på god väg tror jag! Fick vg i julas ju! Fortsätt kämpa på emma, jag vet att du kan klara det! :)

2010-02-10 @ 17:57:49
URL: http://iiisabellle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback