torsdag

tjenis! vaknade vid halv 11 av att mor min ringde -.- måttligt sur blev jag. men nu är jag uppe och ska sätta mig och plugga spanska! ni minns väl att jag inte gjort provet..? det ska jag iaf göra på tisdag så nu måste jag plugga lite he-he. sen vid runt 1 ngt så pallrar jag mig över till oliven<3 hon ska ha ett litet födelsedags fika, mysigt va? hon fyller ju år im! herregud det känns som att jag fyllde för en vecka sedan men det var ju typ en månad sen nu :S jaja,efter fikat ska jag till frissan och klippa av mitt för en gångs skull långa hår :'( men det är slitet som ****. sen vet jag inte vad jag ska hitte på :) och vill ni veta en rolig sak? jennifer kommer hem om typ en vecka :O:D:D:D:D:D asså det kändes som att hon åkte för typ ngra dagar sen, jädrans va lovet har gott fort :S 


och en till sak, min nya rakhyvel som jag köpte igår, vilken uppfinnig asså! haha asså inte själva hyveln utan saken den sitter på :O man kan ju sätta upp hyveln på väggen i duschen! och sen har den en liten garderob bakom som man kan lägga själva skaften i, skitsmart!!!

 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback