vad gör mig glad/ledsen?

det kom ju sånna frågor på saken där nere så jag tar det nu:

saker som gör mig gald:

-resor
japp,jag älskar resor! spelar nästan ingen roll vart. jag älskar att vara på flygplatser! för då har man varit borta ngn stans och ska hem och träffa kompisarna igen, elr så ska man iväg på en as rolig resa! och det finns annan shopping och annat folk ;)


-vänner
mina allra bästa vänner: olivia,jennifer,isabelle,felicia,sara,cassie&line. utan dom,ingen jag. ni är BÄST! vi har alltid kul och vi kan snacka om allt. älskar er!


-mat
yes ni hörde rätt! jag älskar mat haha. älskar att grilla på sommaren och prova ngt nytt! men ah, mat äger!


-shoppa
japp, shoppa gillar jag enormt mycket att göra! att gå runt på stan och prata med en god vän och kanske ta en fika bland allt shoppande. sen kommer man hem och kollar igen allt man shoppat och blir glad :)


-tv
söndagar utan keeping up,när man har tråkigt och inte kan kolla på hannah montana, torsdagar utan glee, VAD ÄR DET FÖR VECKOR?!


-romantiska filmer
det bästa som finns! jag kollar typ bara på kärleksfilmer helst. jag älskar kärlek! det är så fint bara. 


-dans
ja ni trodde väl inte att jag skulle glömma den här punkten..?  nepp! dansen är en självklar sak på min gilla lista ;) jag dansar hur jag än känner. är jag ledsen elr sur så dansar jag av mig det med hög rock musik,elr om jag är glad så dansar jag till glada låtar :) jag gör det när jag har tråkigt och ah när som helst!


-msn
det gör mig väldigt glad! man kan ha kontakt med många fina människor via nätet.den som kom på msn borde fan få nobelpriset!


-musik
herregud, vad vore världen utan musik? lyssna på musik är ju också något man gör exakt HELA tiden, iaf jag.


-smink
jag har en stor passion för smink. vet inte varför men så äre bara :)


-glada människor
ja när man typ ska köpa ngt så är kassörskan trött och otrevlig, gud så nertrykande! det ska vara glada inställningar :D


-komplimanger
ja vem gillar inte att få komplimanger....?


-sova
ibland kan det vara sååååååå sköööööööööööööönt att sova


-skid resor
ja till vemdalen varenda år, superkul! älskar att åka skidor


-roliga saker i skolan
som t.ex nattlandbandyn? alla skolor borde ha det! elr när elisabet bjöd oss i klassen på marreng swiz elr hur det stavas hehe. elr dan innan julavslutningen då alla lärare hade typ en liten melodifestival.


-sommar
behöver jag komentera elr lägga till ngt mer på den här punkten...? sommaren är det bästa på hela året














haha ja nu orkar jag inte skriva ngt mer ;9 ni får dem ledsna sakerna ngn annan dag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback