2010!

god morgon alla! första dagen på 2010.... det känns bra :D hoppas att ni hade en kul kväll/natt, det hade jag!
först åkte vi hem till isabelle och åt god mat sen gick vi till sara där massa var :) efter det så åkte vi till stan och n'r bussen var vid coop så åkte den ner med typ halva bussen i ett dike -.- !! så då ropade han ut i högtalarna: våran buss har åkt i diket vi kanske kommer missa tolvslaget.

och alla blev as sura och skulle ut och knuffa på bussen men det blev kaos! sen kom polisen och tidningen och allt, men tillslut kom det en extrabuss till oss så att vi hann till stan precis i tid! 5 i tolv :D så får se om det står ngt i tidningen hahaha ;) när vi skulle hem så träffade vi massor med roliga människor! och jag jennifer och isabelle sprang hem för att dom var så kissnödiga hehe... sen dså var vi hos isabelle lite till och jag gick hem med mina päron vid tre :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback