dans föreställning 2010

hellu! min dag har bestått av dans dans och lite mer dans. först vid 1 var det genomdrag sen vid tre var det genrep till typ 4 då vi hade paus till kvart i 5 då det var peppe innan första föreställningen som började kl 5 :D sen slutade den vid 6 och då hade vi en timmes paus innan nästa som började kl 7 :) båda föreställningarna gick bra tyckte jag, det var megakul!!  och olivia är as bra på att  sjunga:O visste inte ens att hon sjung haha, funderar på att anmäla henne till idol !



jag och my i våra snygga peruker :D






chacci jag o vickan



Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Vi är de sötaste tjejerna någonsin hahahah

2010-01-31 @ 12:19:03
URL: http://tubemap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback