sent inlägg

hejsan! idag åkte jag direkt från skolan till dansen. vi har två uppvisningar imorgon så det var träning hela kvällen typ. elr till 7 ;) sen hem och duscha och fixa mig snabbt sen hem till line på hennes årliga "fest" som hon har varenda år när hon fyller. vi år pizza och hade mycket trevligt :) tog lite ilder under kvällen också som ni ser nedan ;)


kvällens outfit:

vit tröja från gina
svart läderkjol från hm
peace halsband från glitter


armbanden lånade jag av line, snygga va?!









bättre bild på tröjan, ljup uringning :D
haha och lägg märke till vad min bild har som dom andra bilderna jag lade upp i förra inlägget på knäppa bakrunder...... haha cassie!!


mer bilder kmr im :)


xxx/ E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback