so you think you can dance

hejsan, nu kollar jag på so you think you can dance, det är sååååååå bra! tisd-osdag 21-22.45 om ni har lust att kolla ;) 


imorgon är det en speciell dag. jag vet inte hur många år men iaf så är det ** år sedan förintelsen. vi ska kolla på filmer om det och läsa lite ochså, det blir itressant. jag är faktiskt väldigt itresserad av det haha. )orna fick lyssna på mitek som överlevde från ett koncentrationsläger. hoppas att han är vid liv nästa år så att jag får lyssna på det också!




Kommentarer
Postat av: Felicia Magnusson

HAHA klart han är vid liv :D han verkar as pigg och frisk och så :D

2010-01-26 @ 22:28:51
URL: http://nittiofyra.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback