.


aczel om music:
du ska fortsätta med innebandy när vi slår ihop va? :)
du är sjukt duktig :D




svar: tack! du är också gryym!

asså det där har jag funderat över väldigt mycket måste jag erkänna. självklart så tycker jag att det är så otroligt kul med innebandy! och det ska bli sjukt kul att slå ihop oss med er i lillån. det är serien som oroar mig...

asså jag vet inte vilka elr hur många vi ska va med i och det jag mest är orolig för är att det ska bli ett lag med"dem bättre" elr "dem äldre" och ett med"dem yngre" elr dem "sämre"

och jag har egentligen inte fattat hur det kommer att bli i höst men jag hoppas att allt blir bra för innebandy är kul och ihoppslagningen med er ska bli kul! och så hoppas jag också över allt att jens ska vara tränare för han är den bästa vi haft!
23 Juli, 23:43  
felicia om music:
visst tipsade jag dig om den?? :D:D


svar: nej haha det var ngra som dansade till den i so you think you can dance, har fått den därifrån :P



Kommentarer
Postat av: felicius

jaha, ja jag såg också det avsnittet och fick den därifrån haha :)

2010-07-26 @ 00:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback