godmorgon!

dagen igår va så otroligt kul! bilder kommer när cassie lägger in för det var bara hon som tog med sin kamera :D
vi åkte bla. jetline,vildamusen,extreme,pop express och kvasten haha. gick i lustiga huset också och jag var den som gick upp i den normala trappan medans sara sa ba: men hallå det är ju bara att gå när den ena kommer ner....


haha gissa om hon fick panik i den där trappan! dog av garv hahahaha. och jag garvade också åt henne när hon åkte extreme. första gången vi åkte så var jag också rädd. skrek massa svordomar medans sara satt ner med huvudet och va asrädd haha. sen åkte jag oc hcassie den typ 4 ggr till och då var den bara kul!



cassie försökte få med mig i katapulten så vi ställde oss i kön men när vi precis skulle hoppa på typ så hoppa jag ur kön, va så jävla skrav för dem dära 55 metrarna... :S




hoppas att ni hade lika kul som jag igår!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback