home sweeeeeeet home

hemma igen nurå, äntligen! kom ju till stockholm på dagen i fredags. mötte farmor och farfar och åt på ett mysigt ställe :) haha när vi skulle beställa mat så ville jag ha pannkakor och han som jobbade där ba:

nja asså jag tror ju att det är för lite mat fölr dig,det är lix mat för 10åringar...

jag ba jaha....då tar jag väl hamburgare då :) han ba ne asså samma sak där va, jag skulle föreslå en sallad ist :)

vadå sallad??!! jag ville ju ha pannkakor :( men iaf så bestämmde jag iaf mig för att ta hamburgare för även om den var liten så fick man ju pommes till :P


och tror ni inte på fan att det är as mkt mat jag får, haha jag orkade inte ens äta upp :P fick ju mer mat än alla andra... snacka om att han ville sälja dyrare.. :P




sen åkte vi på stan och shoppade :) jag köpte ett par jeans ffrån JC och en kofta från JC och armband från bikbok :) kommer bilder på det ngn annan gång :)

sen på lördagen så åkte vi till sandhamn. det var dåligt väder kan man säga! på kvällen iaf så gick vi till byn och kollade på standup med bettner och mårten andersson, för kul vare haha!


sen gick vi hem i spöregnet och senare på kvällen så kom det både åska och en och annan blixt. jag som är livrädd för blixten....

hoppas iaf ni har haft en kul helg för det har jag :)




Kommentarer
Postat av: :)

du och filip verkar inte ses så ofta? är ni fortfarande tsm?

2010-07-26 @ 21:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback