home...för en stund

kom hem runt 9. då kom filip,sa nyss hejdå tillhan,kommer inte ses på 2,5 vecka. fy!


och imorgon så åker jag igen. klockan 8 :S. mot båstad blir det då! vi hälsar också på göteborg och liseberg. kommer hem 19:de eller 20:de. ska försöka blogga så mycket so mdet går men jag tror inte att det kommer bli så mkt tyvär .




och för er som inte har facebook och har sett ngra bilder från sundsvall så visar jag er dem även här :


jag med en skitgöllig coolaflarra haha






jag med glarre :D


jag gör en snygg pose medans jag pratar med tratten i tellen :D


haha jag på skummpartyt


sommarbilden!!


praat






mer kommer tror jag haha. puss så länge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback