i månad<3

HOME FFS!!!! herrejävlar va skönt det är att vara hemma :O har saknat ala så himla mkt! ikväll blire picknick,stavas det så..? på tilldals iaf hahahha med olivia och sara :D måste ju fan ta igen allt jag har missat dessa veckor jag varit borta! har kännt mig fruktansvärt instängd måste jag säga :O men nu sitter jag här vid datorn och är asglad:d inte bara för att jag har datorn framför mig utan också för att jag och min underbara pojkvän har en månad idag,hän bäst ! ni borde verkligen va avundsjuka :P


men nu måste jag gö ett ryck, olivia får damp på mig nu för att jag har så mkt saker att göra haha. nu är iaf bloggen tbx som vanligt!





Kommentarer
Postat av: mikkis

gud vad söta du och filip är! puss

2010-07-19 @ 23:09:59
URL: http://mbergstroms.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback