i see myself in you

hej bloggen! sorry att jag inte har bloggat något idag men jag har inte haft tillgång till någon dator :) åkte iaf och badade med filip och hans family. suuuuper nice vare. åkte hem till dem och vi chillade som vanligt.sen runt 7 så åkte jag hem för han skulle bort till stockholm= ingen filip på en vecka= sur emma.




nej jag ska inte vara sur för vet ni vad jag ska göra den veckan? åka till sundsvall med bella :D:D det kommer bli minst lika kul som förra året! ligga på våran egna brygga och åka båt på dagarna, åka in till stan elr "centrum" på kvällarna,åka karuseller,träffa kändisar,shoppa, äta jordgubbar och äkta vaniljglass och vi får ju inte glömma laxknyte!!! det kommer nog bli awesome där nere!


vi åker imorgon klockan 1 och kommer fram runt 6 med tåget :D kommer hem på lördagkväll.










bilder från förra året.



Kommentarer
Postat av: Anonym

åker ni dit själva? :)

2010-07-04 @ 21:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback