medans jag städar klart.....

så får ni läsa lite av ... mig :D


Jag lyssnar på: musik
Jag pratar: när jag känner fört
Jag har insett att min senaste kyss: var nice hahahaha
Jag tycker om: snälla människor :)
Jag avskyr när folk: är falska
Mina närmaste vänner är: olivia,jennifer,isabelle,sara,cassie,felicia och line
Min första vän hette: jennfier och isabelle
Kärlek är: bäst!
När jag borstar tänderna: så blir mina tänder fina
När jag lagar mat: så kan det bli fail...
Jag tänder på: vackra ögon
Det är charmigt när: man får komplimanger
Jag är rädd för: humlor och bin :SS
Den värsta känslan är: vet inte,när man måste städa kanske?
Bästa känslan är: att vara kär och glad
Jag är bäst på: svår fråga. jag suger :P
Jag är sämst på: att göra tråkiga saker när jag MÅSTE
Om jag var ett djur skulle jag vara: en fisk eller en fågel
Jag kommer alltid att vara: rolig på ett konstigt sätt som bara jag fattar...
Det finaste som finns är: alla mina närAa och kära!
I sommar: hoppas jag att det är soligt och varmt!
Sist jag grät var: när jag kollade på my sister's keeper
Jag kan: stå på händer mot en dörr
Jag kan inte: göra det utan en dörr...
När jag vill tänka går jag: ut någon stans
När jag bakar så bakar jag: oftast kladdkaka
Min mobiltelefon är: mitt liv.
När jag vaknar på morgonen: kollar jag hur mycket klockan är
Innan jag går och lägger mig: kollar jag hur mycket klockan är och kollar på min mobil
Just nu tänker jag på att: jag måste städa klart innan mamma kommer hem...
Bebisar är: underbara1 så himla söta och goa att gosa med. älskar små bebisar!
Idag har jag: försökt städa
Ikväll ska jag: få besök
I morgon kommer jag att: leka med mina kusiner
Jag vill verkligen: att det ska vara den 27:de imorgon<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback