torsdag

morning alla där ute! vaknade av grävarna idag igen.....men den här gången lät det som att det var åska där ute elr att dem körde på asfalt med 50000 tunga kedjor efter släpandes på bilen. det kändes som jordbävning :S vaknade kl 8, sov om till halv 10,sov om till 10.15, sov om till 11. nu orkar jag inte mer haha :P


igår så va jag ju på stan först med line. sen kom filip på kvällen :) han har börjat kalla mig för lill-ove.... eftersom att jag påminner om en skitgubbe i solsidan om ni sett det? ove sundberg.. haha alltid när jag ska berätta ngt för filip så glömmer jag bort vilken dag jag gjorde det så det blir typ: nej vänta, det gjorde jag på söndagen och på tisdagen ngt annat, elr va det måndagen?

utan att jag tänker på det själv. han börjar asgarva och jag får skämmas. fanfanfan! hahahahah :D 

 


nej nu ska jag ta å äta lite frulle sen ska jag träffa olivia och sen ikl ska jag sova över med jennifer o isabelle i bellas husvagn,när det förmodligen kommer spöregna...awesome :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback