about the night

åkte till jennifer runt 8 elr ngt. vi kollade på hey baberiba haha! love it. sen ville jag göra ngt så vi åkte till lillån :P kom hem runt.....................ah vet faktiskt inte halv 12 kanske? kollade på step up 2 i 15 min elr ngt innan vi kollade på SAW. när den var slut så kollade vi på high school musical 3 :D


den var slur runt 4 hehe. min plats i soffan var upptagen av ngn så jag låg först i fotöljen,men det var inte skönt. då gick jag till soffan och fick typ 1 m att ligga på haha. så jag pallade inte det och la mig till sist på golvet! oskönt...JA. sen vid 7 på morgonen så gick jag å la mig i fotöljen igen.



ngn hade ställt klockan på 10 så nu är jag uppe! och inte alls trött faktiskt fast att jag har sovit typ 4 timmar inatt....



Kommentarer
Postat av: addina

fin blogg :)

2010-06-19 @ 19:02:03
URL: http://addina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback