bdb test hahahah


[x] Jag har kramat en för mig helt okänd person

[x] Jag är kär nu
[x] Jag har fuskat i ett spel

[x] Jag har vaknat gråtande.
[x] Jag har somnat gråtande
[x] Jag är längre än 170cm.

[ ] Jag blir lätt brun. haha dagens skämt elr..?.
[ x] Jag har haft/har tandställning.
[ x] Jag skulle gå på plastikoperation om det var ofarligt och gratis.
[x] En helt okänd person har sagt att jag är snygg.
[x ] Jag har mer än två piercingar.

[x] Mina biologiska föräldrar är ihop.
[X] Jag vill ha barn nån dag.

[x] Jag studerar.
[/] Jag har somnat i skolan/jobbet
[ /] Jag har stulit någonting från min skola/arbetsplats. sudd...?


[/] Jag börjar fortfarande gråta av Disney filmer. 
[x] Jag har gråtit av skratt.

[ x] Du har bra självförtroende ibland
[x] Du har humörsvängningar







yeah!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback