.


1.Skit snygga shorts! Vart har du köpt dem ? :)

2.hejsan, hur har din dag varit? :P

3.Jag vet att du redan har sagt en del om dig och filip. Men kan du inte berätta saker som du inte har gjort? Få gärna in söta bilder på er! Din blogg är grym! Älskar´t!


svar:
1. jag vet faktiskt inte! dem är gamla :P

2.min dag har varit awesome! tackar som frågar :D

3.haha vad vill du veta..?jag vet inte vad jag sla säga :P än så länge så finns det inga söta bilder på oss :P får kirra på lördag.... tycker det är askul att du gillar bloggen! keep reading :D




okej jag har en  bild på oss. men den har ni sett tidigare :P


ni får alex på köpet också :P söt bild va....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback