fredagen

igår så var det en rolig men stressad kväll!

slutade ju vid halv 11 p.ga håltimmar osv! kom hem, låg i solen ett tag innan det var dax att hoppa in i duschen och fixa sig för vi skulle på studentfirande :D

först in till stan till johanna nilsson,sen åkte vi till hovsta och therese eriksson! var inte där sålänge dock, jag pallrade mig hem och fick annat trevligt besök haha ;) han spöade mig i buzz....:@ sen vid 9 ngt så gick han,5 min senare står det en folkmassa utanför min dörr...

olivia,cassie,line,daniel och oscar stod där och undrade om jag skulle med till lången, varför inte tänkte jag? sprang upp å bytte om och åkte med dem på mopparna :D men det var massa andra i lången så vi åkte hem igen haha :P jag,cassie,line och olivia åkte hem till cassie. pratade med hennes parents och bestämmde att vi skulle hoppa i hennes pool :) 25 grader vare! men olivia o line ville inte... men jag och cassie puttade i olivia med kläderna hahaha! 

efter att vi hade badat ett tag så gick vi ner i hennes källare o hoppade i bubbelpoolen ,askönt! sen gick ja hem och somnade i soffan under en film :)  




ja det va min kväll för er som orkade läsa :D 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback