hahahahaha

såg en rolig bild nu som jennifer skickade till mig en gång för länge sedan.




haha ja såklart ska jag förklara varför den här bilden är kul! som ni ser på bilden har ngt hänt på min och jennifers msn konversation. nämligen att visningsbilden har försvunnit... jag förstår inte hur detta hände och frågar om jennifer vet hur man gör för att få tillbaka det.

hon försöker förklara men gör det på ett förjävligt dåligt sätt!  hon börjar babbla om ngt i vänstra hörnet..? jag fattar nada till hon skickar den här bilden. då fattar jag (I) haha efter typ ASLÅNG tid av förklaring och missförstånd så var det såhär lätt attfatta....




Kommentarer
Postat av: jennifer

hahahahhaha :D

2010-06-14 @ 23:37:48
URL: http://jennalfredsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback