mer om stockholm på torsdag.

tänkte nu förklara vad jag ska göra på torsdag!


går väl upp halv 7 ngt. klockan 8 går våran buss till stockholm :) kommer fram runt 10 halv 11 ngt, då tar vi bussen till grönalund och är där hela dan och åker massa skojsiga saker och bara lever livet! kommer säkert träffa filip där också eftersom att han ska dit med sin farbror och sin syster :D dagen kommer bli askul! det ända som saknas på hela rean är oliven som tyvär inte ska med :'( hon har 3 månader med sin coola pojkvän wille! grattttis till er :D:D:D! ni är så himla fina tsm!



åker hem runt 6 på kvällen :D. kommer väl hem runt 8 halv 9.


och vetni?! jag har fått tillåtelse till att direkt när vi kommer in på grönan hålla för lines ögon och sätta henne i jetline :D för vi har sagt till henne att den ser mkt läskigare ut än vad den är! så det kommer bli askul och se hur hon reagerar när hon börjar åka haha!



dålig bild men det är jag som sitter längst in på den gröna brevid min syster :D älskar extreme! jag och cassie kommer åka den mkt :D:D:D



Kommentarer
Postat av: LineNielsen

Mamma skjusar oss till bussen:)

2010-06-29 @ 20:28:27
URL: http://linenielsen.blogg.se/
Postat av: olivia

naw snuttegull<3

2010-06-29 @ 23:35:48
URL: http://ooliviajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback