min dag, tisdag

idag åkte jag upp på stan med sara,cassie och oliven, vet inte varför..blev medtvingad.

vi stod iaf vid mc och väntade på min pappa åd det kommer fram en tant och säger: tjejer har någon av er mobil som kan ringa 112 efter ambulansen? klart man ställer upp på sånna saker så olivia tog upp sin mobil och ringde. tanten sa att det var allvarligt och att dem skulle skynda sig. det var någon som fått epelepsianfall 

jag började kolla mig omkring för att se mannen som behövde hjälp. men såg ingen som verkade behöva hjälp. menmen, sen när vi hade ringt klart så tackade tanten och gick. hon satte sig brevid den som hade det så kallade epelepsianfallet men det var ett konstigt anfall må jag säga! han satt helt lungt och rökte... och hon satte sig brevid och gjorde samma sak.

menmen när ambulansen kom så gick vi så vi vet inte vad som hände eller hur det gick :P


åt lunch på la bagge. en stor sallad blev det för min del!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback