min dag

hej alla, vet att det är dåligt med bloggning nu men vafan det är sommarlov haha :D okej..det enda jag gör på dagarna är att sitta vid datorn hahahaha. okej jag har ingen bra ursäkt till att jag inte bloggat :P menmen, idag vaknade jag runt halv 11. trodde att det skulle vara fint väder idag men nej.... :/ träffade iaf filip ett tag innan jag åkte på bio med min mor och syster, såg sex and the city 2. tyckte den va asbra! älskar samantha hahaha.



nu sitter jag och kollar på hairspray på tv:N haha. tycker inte att den är lika bra men wtf,zac efron är ju med?! enda anledningen att kolla haha :D





Kommentarer
Postat av: sandra

har också sett sex and the city 2 , fattar inte att den har fått så dålig kritik ?!

2010-06-14 @ 11:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback