onsdag

hellu! sorry för dålig uppdatering idag menmen...


blev väckt av filip idag, vi gick bla. å köpte glass i det fina vädret och spelade golf hahaha. jag kan inte säga att jag var så bra men jag träffade iaf bollen! sen åkte han och då fixade jag mig snabbt som 17 innan olivia kom å hämtade mig.


vi åkte till brunnsparken och hängde i cassies louge haha. knäpptysta (gick ju som det gick..) va vi för där fick vi egenterligen inte vara.. hihi.  hon sjung iaf gudomligt! fick rysningar och allt. filmade men får se om det kommer upp. det låter så himla konstigt när man filmar på min mobil :S




aja nu ska jag la kolla på alla bloggar innan jag ska sleepa :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback