sorry....

för att jag inte bloggat på typ två dagar elr ngt, men jag har verkligen inte orkat! men ah, min vecka har varit awesome hittills :D

idag kan man också säga att det är sommarlov :D imorgon är det ju bara skolavslutning i ngn timme sen lovlovlov :D:D:D supernice asså! men det känns in te alls som sommar...hade lix jeans,tjocktröja OCH en regnjacka på mig idag..... hur mycket sommar är det haha? :P



och jag vet inte vad jag ska ha på mig im! klänningen som jag fick av min mor är för fin känns det som :S men sara,cassie och line ska va asfina så jag får se hur jag gör haha.... kanske tar klänningen och inte gör ngt speciellt med håret eller ngt annat. aja ni får ias outfiten im bitti ska jag försöka med :D

btw,nu har vi bokat sundsvallsresan för mig och isabelle :D får du tillbakablickar..?




Kommentarer
Postat av: isabelle

ja ja ja ja, vi måste åka karuseller igen! dagarna (5!!!) ska bli lika bra som förra året <3

2010-06-09 @ 21:31:33
URL: http://iiisabellle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback