talangen

ja ni läste rätt!!! jag emma johansson ska på talangen iår :S men inte till vilken anledning som helst! imorgon ska jag dit eftersom att min bästavän cazandra ska sjunga!!!!! vi ska va med henne hela kvällen under tävlingen sen efter så kollar vi väl in på discot och kollar hur det är ochså.... får se hur länge vi stannar :P iår får ju 97:er komma in och det betyder att det säkerligen kommer komma in ngra 98:er och då kanske det inte är så kul för oss men vi får se hur det är :P lite synd att tiden med talangen är över.. :'( det var ju askul ! menmen,våran tid är över, så äre bara :)




ne nu ska jag sova och tro det eller ej men jag tror att jag hörde en mygga på mitt rum nu.....då smäler jag av!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback