tisdag

godmorgon alla! idag vaknade jag runt 10 av att min syster ringde och ville in i huset :@ måttligt sur blev jag!

iaf igår va jag med filip the hole day. på kvällen skulle jag på innebandy möte så jag stressade som satan i gatan till lillån så satt vi och väntade utanför hallen med alla tränare och 5 st spelare -.- när vi hade väntat där i 20 mibn så säger ena tränaren ba: tråkiga nyheter men det blir inget möte. jag höll på att spricka av ilska kan jag säga. åkte till filip på kalas :D hans pappa fyllde. mycket trevligt vare!



idag ska jag åka till g-vik med sara,cassie och line :D det blir najs i det fina vädret!




och jag vill bara tillägga att jag är så jävla taggad på grönalund på torsdag med tjejerna också!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback