vaknade för sent....

vaknade typ 12.15 idag............. inte bra eftersom jag inte vet om jag ska äta frukost elr lunch :S


igår vare kul iaf. först på midsommarfirande med bellas familj :D vi dansade runt stången och jag kunde fanimej inte en ända sång.. :S pinsamt haha. sen åkte vi hem till dem och fikade med jordgubbståra!! :D

efter det åkte vi hem till oss på middag. efter vi hade ätit och jennifer också var inkommen så åkte vi till lillån och träffade filip gustavsson,gabbe och deras två kompisar elias och totte haha. vi satt mest och pratade och sölade ner gabbes fina tårta :/ får se om det kommer bild på det! sen åkte vi hem runt halv 1 och väl hemma så satt jag och bella och åt chips och drack läsk :D dem gick runt halv 2 kanske? då satt jag och pratade med oliven på msn hahaha......................


aja min kväll blev kul, hoppas att eran också blev det!



Kommentarer
Postat av: olivia

vadå haha?

2010-06-26 @ 16:48:14
URL: http://ooliviajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback