about the game....

förlust..... 5-2

domarna var usla rent ut sagt. även mot lillån. om vi slog ut bollen så fick vi den iblan och tvärtom. men i första så ledde vi med 1-0. jag vet inte om man kan säga att det var jag som gjorde målet.... jag styrde in den och sen vet jag inte om det blev typ självmål eller om ngn i mitt lag var pån menmen, mål blev det! sen i andra så vet jag inte vad som hände... jag vet minns inte om dem gjorde alla 5 då elr om dem gjorde 4.



sen i tredje så var det PANIK rent ut sagt.... vi kunde inte förlora för då skulle kumla ta guldet från oss...

sen så spelade vissa i lillån fult,det tyckte jag var dåligt men alla tycker ju inte samma. så det blev lite utvisningar. men asså det var ju as många som blev skadade och började gråta vilket jag INTE gillade! det ska ju inte behöva hända..? menmen.  men båda lagen spelade bra och vissa var lite dampiga men det var ju bara tillfälligt. hoppas jag ahaha :) annars kommer det typ bli bråk i skolan på måndag :S vi får hoppas att det inte händer :)


men ah matchen slutade med förlust för oss....men vi har fortfarande en chans att vinna! om kumla förlorar mot nora vilket vi får hoppppppas!!!! 



men ah båda lagen var bra idag och jag tyckte ändå att det var en jämn match fats att vi förlorade.


men grattis till lillån får man ju lov att säga för man är ju ingen dålig förlorare ;)




och haha jag vill bara påpeka att det var KAOS i bilen hem... jag,linn,olivia och jens i en bil=KAOs på hög nivå! olivia satt och sa att jag kallade henne fukl och var as taskig ...ah men 10 sec senare säger jag att hon säger exact samma sak och då svarar hon: ah men haru sett dig själv i spegeln  eller..?


hmm...olivia är lite konstig. så satt linn där och skrattade och jens tyckte att vi var knäppare än nogonsin men det är ju smällar man får ta haha.



men nu är jag hemm hos belln med jempan också, vi sitter på golvet alla med egen dator hahaha, vilka nördar vi är. snart ska vi kolla på film see U





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback