.


-vad vill du jobba med när du blir äldre?
vilken linje skulle du vilja gå på gymnasiet?
hur har du tänkt att typ bo? hus,lägenhet?
:)




svar:
jag har olika saker hela tiden som jag vill jobba med!! men det står mellan att öppna en mode tidning sådär som på alla usa filmer haha,jobba som lärare på lågstadiet, servitris eller bara som egenföretagare och vara rik haha. men jag vill jobba med ngt flaschigt jobb så att jag blir rik :)

 men jag har en dröm att flytta till usa och vra rik där :) på gymnasiet har jag tänkt runt två kategorier haha: ha kul eller satsa. och om jag bara vill leka lite så ska jag gå på ngn dans linje eller staylist och om jag vill typ satsa eller va man ska säga så vill jag gå på typ bisnuiss på thoren elr ngt :)


och jag vill flytta hemifrån till en lägenhet så fort jag får råd :) så ska skaffa jobb väldigt snart, typ om ett elr två år :) sen ska ajg väl flytta till en stor villa och skaffa familj ochså när jag blir äldre ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback