.


-Tjena!
Leter efter mobilglitter och hittar det aldrig :(
Vart köpte du det ? :)<3




svar:
jag köpte mitt på panduro, elr hure stavas haha. men det finns nog att köpa på andra ställen också. man kan även använda smycken som man sätter fast på naglarna :) om man köper på panduro så finns det inget limm med men jag körde på vanligt pappers limm och nagelsmycks limm :) nu sitter dem stenhårt!

men på bilden ser du ju att hela mobilen inte är täckt. det gick åt tre packet till det här. men å andra sidan så är min mobil ganska fet haha. men tre packet kostade runt 50 kr :) (16kr/st)


men asså hittar du bara stenar så går det nog att limma fast med vilket limm som helst :) akta bara så att det inte kommer limm elr ngt på batteriet ;) ta bort skalet från själva mobilen när du ska limma fast för säkrast resultat haha :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback