gårdagen

känns som att jag inte berättade helt hur min gårdag såg ut så jag gör det nu :)


efter skolan så gjorde jag typ inget. runt halv 6 så åkte jag upp på stan med sara och linnea. vi gick runt och strosade lite på stan och gick bla till nya träffpunkten, det var super fint! gick aldrig in på monki, det var fullt med folk så haha. men vi gick in på nya ginatricot och det var as stort! det gillar vi :D


 sen ska ju make up store öppna där uppe men det var inte klart ännu men vi gick dit och kollade lite, då kom en som jobbade där och berättade att dem skulle öppna nästa vecka för det hade blivit ngt konstigt med inredningen :) sen sa hon att dem hade tagit fram och visade vår färgerna på smink, och frågade också om ngn ville testa, och ni kunde säkert gissa att jag sa ja haha. 


så då sminkade hon mig lite lätt med en blå turkos grön ögonskugga typ, och ett rouge som hon hade som ögonskugga också, sen lite rouge,kajal och läppstift, done. det såg väldigt naturligt ut. synd att jag glömde ta kort. 


sen så gick vi och åt på saiogon, där träffade jag min far haha, han skulle köpa med mat till martins lägenhet. efter att jag hade ätit upp så åkte jag med han till lägenheten där mamma också var. 


vi fixade lite och dem åt sen åkte jag och mamma in till stan igen och shoppade lite i sista sekund innan dem stängde. 


på cubus var det ju erbjudande på ett par jeans och valfri tröja för 399. så jag köpte ett par jeans som kostat 499, men nu 100 kr billigare och en tröja på köpet, nice! 


sen sprang vi till entre för mamma skulle köpa ngra blommor till martin, sen åkte vi tbx till lägenheten och fixa klart allt, och inatt var det första gången han sov där :') 



haha sorry jenkan men det var ju förfan rea :O








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback