hemma från stan

idag vaknade jag vid 11. upp åkäka frukost och städastädastäda!!!! haha minns ni att jag städade för ngra veckor sen och la ut på före och efter bilder? före bilden var typ trippelt så stökigt :S he-he. så det behövdes! sen duschade jag och åt lite sen så övningskörde sara mig och mamma till lunby där hon hoppade av och träffade andreas, 22 månader har dem idag, stort GRATTIS! sen åkte jag och mamma till martins lägenhet och fixade lite i köket också innan vi for en sväng till stan och skulle köpa gardiner till han. svängde också in på JC där jag köpte en skit snygg jacka :D sen åkte vi tbx till lägenheten och fixade ytterligare lite till oc hnu kom jag precis hem :) ska städa mitt och saras badrum nu innan seriestarten av.... GOSSIP GIRL :D:D:D:D:D:D:D:D gud så jag har längtat! så det måste jag göra nu innan det blir för sent :) hörs sen, puss










JC 699 kr. ville ju helst ha en jofama by kenza jacka men den kostar ju 1995 elr ngt och den här var ju nästan lika snygg ;) så sparade man mer än 100 kr (Y)



köpte också en present till saris älsklingen som fyller 15 på tisdag <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback