lyckades filma :D

nu ligger jag i sängen och ska sova snart,måste bara blogga lite först:) ah jag hann inte tidigare eftersom att jag pluggade heeeeeela eftermiddagen innan dansen!! prov im ju :S får se hure går...


men sen vare dans och jag lyckades filma!! elr ah..inte jag men emelie :D tack så mycket emelie! här kmr en vanlig dag på dansen haha:


vikkan och astrid...riktiga mongon asså haha :D


gymnaster asså....



och här kmr dansen! det är typ första gången vi kör så det är inte så bra hehe :) och jag är mongot i blått linne





och här kmr lite bilder som oliven tog idag med sin nya system:







Kommentarer
Postat av: my

ahahah tööönt! försök inte, du hade faktiskt varit med första gången, så va inte första gången för dig. men för mig var det det! så alla ni som skrattat åt mongoskallen i vitt linne, jag har en anledning varför jag såg så ut!!



:)<3

2010-03-07 @ 21:21:17
URL: http://mykjellsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback