min helg

kommer nog inte blogga så mkt i helgen, det kommer att bli en händelserik helg för mig!

imorgon fredag så kommer min dag se ut ungeför som såhär:

07.30 emma kliver upp ur sängen

07.45 nu lär jag vara klar med frukosten

08.00 har klätt på mig och ska nu packa ner det sista inför resan.

08.20 cassie kommer och jag är inte klar som vanligt

 08.23 springer vi till bussen som alltid går 08.24

08.45 skulle jag tro att jag har anlänt till skolan.

09.00 vi går upp till sal 40 för mentortid

09.30 brukar vi sluta mentortiden

09.55 dags för so och debatten som jag önskade som kommer att gå SÅ bra..

11.10 slutar so:n och vi går på fusk lunch

11.35 är det dags för no prov

12.25 så är det nog klart och vi går på våran riktiga lunch





13.15 börjar allvaret igen med svenska.

13.30 kommer min egna taxi och hämtar upp mig och kör mig till resecentrum

13.55 skulle tro att vi är framme vid resecentrum nu..

14.25 går min buss till självaste storstaden!!

15.00 jag har förmodligen bajs tråkigt på bussen och lyssnar på samma låtar om och om igen.

16.00 nu lär jag vara framme på Tcentralen i stockholm. jag möts upp av glada miner från kusinerna

17.00 är vi nog hemma i älvsjö om vi inte ätit eller fikat på stan.

18.00 jag försöker nog lära min kusin dansen som vi ska dansa för farmor.

19.00/20.00 förmodligen middag hemma i den gula villan

22.00/23.00 läggdags!




japp så här ser min fredag nog ut skulle jag tänka mig :)
lördagen ser väl ut somsåhär:

08.00 väcks jag av mina kusiner och blir skitsur på dom för att det är för tidigt

09.00 har dem nog fått upp mig ur sängen

10.00/11.00 klar fixade för dagen!

12.00 kanske äter lunch hemma innan vi åker till globen....

14.00/14.30 MELODIFESTIVALEN, okej det är bara genrepet men hello, same shit?! får dreggla efter min erik saade....

16.00/17.00 melodifestivalen is done..?

17.00 hem och byta kläder och fixa om till farmors fest!

19.00 skulle jag tro att det börjar och jag kliver in i festlokalen med min kavaj och mina nya skor

00.00 festen är slut..?


ah jag har inte så mkt koll över lörddagen men jag är nog säker på att dem jävlarna kommer väcka mig!!! då ska dem få spö.






bilder från sist jag var hos dem i somras:

linn,farmor,farfar och jag på en jättefin italiensk resturang i gamla stan


vi springer runt på stan och in på topshop och provar alla snygga skor :D


mina absoluta favoriter!


båtturen gemon stockholms stad

den otroligt goda chokladen som linn vann på grönan haha




Kommentarer
Postat av: kussen linn

du jag kommer NOG.. inte att väcka dig TROR jag ..hihhi du ska få spö när du kommer kram kussen linn <3

2010-03-12 @ 15:05:37
URL: http://linnfotboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback