om dagen

idag var jag hos cassie, där sara och line var också :) dem färgade saras hår och det blev asfint! sen efter det gick jag hem och gjorde väl inget.haha kollade på tv och satt vid datorn. sen lagat jag middagen också! riktigt god kycklingsallad. sen kollade jag på andra avenyn med mämmi. sen såg vi premiären av SANDHAMN. gud va jag ääääslskar sandhamn :O!! mina kusiner har en as mysig stuga där intill havet. och nu tjatar jag för fulla muggar på mamma och pappa att vi ska dit i sommar!


och inte nog med det, min släkt var med på programmet också hahah :d lite coolt faktiskt. åååhåhh jag måstemåstemåste dit i sommar känner jag nu !




älskar det!!



Kommentarer
Postat av: sandra<3

OFTA !!!

vare alex som var me elr ? ;D

2010-04-01 @ 16:28:53
Postat av: moi

nepp :) per,agneta och din mor och far :) kolla bilden på FB ;)

2010-04-02 @ 13:20:13
URL: http://dontregret.blogg.se/
Postat av: kajsa

åh jag har stuga på sandhamn också! kanske ses i sommar ;)

2010-04-02 @ 13:21:16
Postat av: Anonym

du har asbra blogg!

2010-04-02 @ 13:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback