onsdag

hellu! nu har jag precis ätit upp min andra portion av kladdkaka med glass :d så jädrans gott asså! men nu mår jag illa... fick tbx spanska provet idag också som jag gjorde igår... fick 2.5 poäng från vg :@ (%#"%&&R"!¤#¤%&%¤) .så kände jag då. sen snackade v om praon på so:n och slutade en halvtimme tidigare :D


nu ska jag plugga svenska tills im, har ngt muntligt förhör om H.C. Andersen :S så nu måste jag plugga :) sen ikl äre ngt SISU möte med innebandyn.


och hahaha jag måste säga en rolig sak som hände idag! jag och cassie ska gå till bussen på väg hem och då går vi typ tsm med carl. carl skulle inte åka mot samma håll så vi splittrades och då sa han hejdå till elin och cassie trodde att han sa till henne så hon ba: ah hee..... sen såg hon att det inte var till henne så d sa hon : HEJDÅ CARL :D och haan svarar: hejdå emma :D


hahahahahaha asså carl niklasson är ju typ den roligaste personen ever! vad vore 8a utan calle lix..?


och här kmr lite bilder från dagen :

jag ritade av daniel, lite likt va?


så sant


also true


haha och jag satt och kliade sara i håret och hon fick värsta rufset haha ;)



Kommentarer
Postat av: sara

jaså så du trodde det var tilllåtet att lägga in den bilden :o

folk kan kopiera den emma.....

2010-03-03 @ 20:02:53
URL: http://saraolsssson.blogg.se/
Postat av: sara

jaså så du trodde att det var tilllåtet att lägga in den bilden :o

folk kan kopiera emma.....

2010-03-03 @ 20:03:41
URL: http://saraolsssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback