shopping :D:D

kom nyss hem. först skolan sen stan med linn en snabbis. jag skulle bara in på makeupstore och utnyttja mitt presentkort som jag fick i julklapp av mina kusiner :) och då kanske ni undrar varför jag inte redan köpt upp det eftersom att det var tre månader sedan....



men presentkortet kunde bara köpas på i södertelje... så nu i helgen när jag träffade dem så bytte vi presentkortet mot pengar och jag lovade att spendera dem på makeupstore. vilket inte var ngt problem alls!


och ah påsen var ju måttligt stor.... shoppade jag så mkt?



nah :) här är varorna:

vit eyeprimer clear 155 kr


och en eyeshadow brush medium (# 106) 190 kr



Kommentarer
Postat av: cazzzzzzzzzä

fick du tag på biljett? :D

2010-03-16 @ 19:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback