sunday and school tomorrow

hello gaiiis! pallrade mig upp ur sängen vid nio idag haha, hela familjen skulle till martins lägenhet och jag ville med så..


vi fixade lite där sen åkte vi till massa affärer och köpte nödvändiga saker som skohylla och hatt hylla ochså haha. sen körde dem hem mig för idag blir det plugg! engelska speach imorgon matte prov på tisdag... killme med matten! sen på onsdag så får vi hoppads att alla i vår spanskagrupp kan ändra på bakdagen för att på torsdag ska min klass och 8b åka till gustavsvik och bada under spankan... hoppas att det inte gör ngt att vi byter!


sen på fredag är det studiedag sen.. LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV!!!!!! gah va nice :D påsklov, sen prao två veckor, liiite nice va? v 14 ska jag ju tillochmed äta på hovstaskoloan :O det har man saknat asså! hoppas att det blir lassagne ngn dag haha (L)




och kmr ni ihåg att jag har sagt att jag ska städa nu ngra dagar..? det har inte hänt ännu....så det SKA göras idag! annars blire avdrag på månadspengen haha.



btw: på sånt här är jag nu:











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback