tjejkväll

idag var skolan så himla skön! först filmen på svenskan, sen g-vik, sen kom vi för sent till lunchen för vi kom hem kvart i 1 och den stänger halv 1 så.. ah maten var typ slut men då hade dom gjort en annan måltid till oss, PANNKAKA :D:D jag bara älskar pannkakor :O så jag klämde 7 st he-he. sen hade vi typ en timmas rast och då låg alla som potatisar i varsinn soffa och sov haha.


sen hade vi matte, då vi spelade ett spel. sen teknik,hade på filmen !COPPS" men jag kollade inte, jobbade as bra på tekniken idag ! hoppas att det lönar sig haha :)



och ikväll äre tjejkväll på stan från typ 6 till 11 elr? jag ska dit med min syster och linnea. får se om jag har med mig ngt hem :) pusshej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback