today's

goodmorning sweeties. idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. ska kanske pallra mig över till cassan och hjälpa till att slinga saras hår. det kmr bli as jobbigt eftersom att hon har ju as långt hår :O det blir en utmaning haha :) men nu ska ni få se de jag köpte igår:


matchande (stavning?) mjukiströja till mina byxor, bikbok 199


skjortklänning från bikbok, 150, rea


diamanter till mobilen haha, snyggt va?! men jag är inte klar haha. typ 50 kr





och så här ser jag ut idag:





Kommentarer
Postat av: madde

Tjena!

Leter efter mobilglitter och hittar det aldrig :(

Vart köpte du det ? :)<3

2010-03-31 @ 17:06:23
URL: http://bananskrutt.devote.se
Postat av: Anonym

gud va fint du va sminkad där! kan du inte göra fler videobloggar när du sminkar? :D

2010-04-02 @ 13:24:11
Postat av: malin

jag håller med om smink videoblogg haha :)jag är kass på att sminka så skulle behöva lite råd :)

2010-04-02 @ 13:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback