utmattad!

yow dudes! idag har min dag varit väldigt bra :D först på stan med jenkan, köpte lite saker som ni förmodligen får se im;) sen mötte vi bellan, vi gick i samlad trupp till friskis&svettis där vi va med på dans passet. det var typ det roligaste jag varit med om haha :O!!  så grymt kul och asbra träning, plus att det var ashärliga ledare och då blir man ju ännu gladare :D så det måste göras om!


sen hem.....hade glömt nyckel och SJÄLVKLART vare ingen hemma. så jag ringde pappa men batteriet på mobilen dog... great tänkte jag. så jag satt på verandan men som tur va så kom mamma och pappa efter kanske 10 min. in snabbt och duscha och äta mat. nu sitter jag här och är helt utmattad! men gud så kul dagen varit. hejdå :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback