.


- vilka är dina bästa vänner ? hur länge har du känt dem? :D älskar bloggen!




svar: tack! här kommer svaret :



jennifer och isabelle : vi har känt varandra sen när jag var 2 och dem tre kanske..? många år iaf!! jag och jennifer bodde mittemot varandra när vi var nyfödda till vi var 6,isabelle bodde ngra hus bort men det var vi tre hela tiden! sen dess har vi hängt ihop i vått och tort. och när man är tre så är det ju en stor risk att det blir en som är utanför, med det hände aldrig för oss.


våra mammor tyckte att det var konstigt haha! loveUgais



olivia: vi har känt varandra jag vet inte hur längt :P sen fotbollen började kanse? vi gick ju på samma dagis men inte på samma avdelning så jagf tror inte att vi kände varandra då ,haha koll jag har!

men i 4:an så började hon i min klass och då blev vi bra vänner! sen dess har vi blivit bättre och bättre vänner för varje dag :P bråkat har vi gjort men det gör väl alla ngn gång när mnah ar känt varandra länge..? olivia och jag skrattar alltid med varandra och det är vi som har roligast och är töntigast tsm, det får ni tyvär stå ut med :D loveU


felicia: vi lärde väl känna varandra..... i 5:an kanske? vi blev väldigt bra vänner på sommarlovet till 6an,hon skulle börja 7an . vi har haft mycket kul genom åren och mer minnen kommer det att bli! just nu är hon i frankrike och träffar hennes pojkvän,så glad för hennes skull asså!!!! :D loveU



sen lärde jag könna dem här filurerna, cassie,line & sara:
vi kände ju varandra lite eftersom att vi gick i samma innebandy/fotbolls lag. men jag och sara var asbra kompisar under ett sommarlov då det enda vi gjorde va att äta riskakor med pizzasmak...

sen lärde jag känna line under ett sommarlov också, så vi blev asbra kompisar! cassie blev jag asbra kompis med när vi började i samma klass i sjuan ! vi har bajskul tsm och ingen slår våran humor :D loveU









ja nu hoppas jag att ni vet vilka som är mina bästa vänner som jag litar på till 1000!

<3<3 . oliven är inte med för att det är hon som tar bilden :P



Kommentarer
Postat av: olivia

emma vad skulle jag göra utan dig!? du är ju fän bäst :D<3<3<3

2010-05-20 @ 20:26:25
URL: http://ooliviajonsson.blogg.se/
Postat av: jenkan

jag alskar dig hjartat<3!

2010-05-20 @ 23:09:31
URL: http://jennalfredsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback