hehe

känner att jag inte har bloggat på ett tag nu men jag har ju haft dansen till sent på kvällen och då har jag annat att göra när jag kmr hem haha :D men ikväll är det iallafall den sista uppvisningen :/ ingen mer dans på ngra månader :'( men jga har ju oliven och jag dansar med stup i ett haha :D


danse börjar runt 6 och slutar runt 8 ,när jag kommer hem vet jag inte vad jag ska göra. kommer la sitta vid datorn hela kvällen :P


får se om det kommer upp filmer på danserna...jag ser ut som ett mongo på alla tre men ni kanske inte ser vem som är jag haha :) min familj bvar och kollade igår iaf, fick fina rosor av dem <3  efter dansen åkte vi till min bror för han skulle ha lite kläder som han inte hunnit flyttat över.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback