lite glad igen..

fortfarande sur på det jag sa innan, men nu har jag pluggat matte och det går faktiskt ganska bra! plus att vi åt grymmaste lunchen! enbart för att min bror var på besök och andreas va här också :P dem frå nog komma oftare :P sen har mamma bakat bullar också!


och en sak till är ju att mina små fransyskor har komit hem :D:D dem va ju borta i en vecka och innan de var dem i polen ås mna har inte sett dem så mkt de senaste veckorna känns det som :S tror nog inte att vi hinner ses idag så det blir en riktig återförening im!



ser det framför mig.... vi står i varsin sida av skolan , båda har rast..
dem: EEEMMMMAAAA
jag : HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ

vi springer till varandra och ger en bamsekraaaaam sen slår vi huvudet ihop med varandra och säger: aajjj . i kör. sen skrattar vi sen är det som vanligt igen :D kan nästan sätta 50 kr på att det kommer se ut exakt som jag beskrev det nu.... fast ne :P






Kommentarer
Postat av: isabelle

fast jo!

HAHAHAHAA

2010-05-23 @ 20:03:47
URL: http://iiisabellle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback