lördag = shoppping!

hi dolls! idag va jag föst på ikea med familjen. jag fick två lampor och en tavla haha. sen till marieberg och åt lite lunch :D skit gott! åt på pacos.


sen släppte dem av mig på stan där jag mötte upp line pine. vi gick runt lite o kollade :) efter en timme kanske så kom sara också upp :) sen efter ett tag åkte vi hem och nu gör jag inte ett skit :P tänkte iaf visa vad jag shoppade denna underbara dag!




ett stort linne som är underbart att ha på sommaren! från hm :)


ny ansiktskräm från neutrogena :)



sen köpte jag hudfärgade strumpbyxor och lite stenar till mobilen haha nu ser det helt mupp ut eftersom att halva mobilen är solblekt och den andra halvan är mörk :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback