lördag

god morgon solstrålar! idag är det lördag och jag ska va inne hela dan! lika bra eftersom att det inte är så fint väder :P nu sitter jag iaf och kollar på LA ink. tkr det är asbra haha :D



och jag är så jävla avundsjuk på sara olsson nu asså :O:O hon åker till KRETA idag !!! fan va skönt! men hon ba: onej jag missar gossipgirl :(   HAAHHA WHO CARES?! man är hellre i grekland :d och hon blev asbrun när hon var  tre dagar i italien förra året.....nu en hel vecka kommer hon
bli asbrun... haha pax att inte stå brevid henne på alla kort som kommer tas under skolavslutningen haha :D åååhh ja vill också åka!



jag och sara för nästan ett år sedan. det här var bara några dagar innan skolavslutningen då vi alla sov hos line i lillebo! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback