måndag

skolan idag va som vanligt, förutom att vi slapp den två timmars matten elr vad de nu är, lång är den iaf! var på knuffen med tjejerna i klassen på studiebesök, trevligt trevligt! sen när vi var klara där så gick vi på stan och åt sen var vi på stan lite också i det fina vädret :D sen åkte vi tbx till skolan och hade tre lektioner innan vi slua´tade halv 4.


hem och plugga matte för min del. så jävla dålig tycker jag faktiskt inte att jag är :D hoppas bara att provet inte är så svårt, då dör jag. måstre plugga lite no också...


och vetni??!!!! jag ska ta spruta på onsdag :SSSS och inte vilken spruta som helst.... GARDACIL, mot livmoderhalscancer. min syster svimma när hon tog den...tror ni att jag är taggad..? kommer iaf att ha f-e-t-t- ont i armen hela fucking dan så om ni är snälla så låter ni bli att röra mig på hela onsdagen haha :D och inte nog med det, det är TRE fucking sprutor man ska ta :O ohsnap säger jag bara. varför ska det alltid vara tjejer som måste lida?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback